Close Menu
AzerVoice Logo
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube

    AzerVoice

    • Baş xəbər
    • Xəbər lenti
    • Siyasət
    • Türk Dövlətləri
    • Digər Dövlətlər
      • Şimali Afrika
      • Yaxın Şərq
    • Təhlil
    • İran Müharibəsi
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    AzerVoice
    Voice of Azerbaijan / Maraqlı faktlar
    Maraqlı faktlar

    Müntəzəm Omeqa-3 Qəbulu Yaşlanma Sürətini Azalda Bilər

    8 Mart 2025 12:00
    Facebook Twitter Pinterest Copy Link Telegram LinkedIn Tumblr Email
    Müntəzəm Omeqa-3 Qəbulu Yaşlanma Sürətini Azalda Bilər
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    BAKI,AzerVoice

    Elm adamlarının apardığı bir araşdırmaya görə, müntəzəm olaraq Omega-3 vitamini qəbul etmək bioloji yaşlanmanı yavaşlada bilər.

    Harvard Universiteti və Sürix Universiteti tədqiqatçılarının da daxil olduğu beynəlxalq elmi qrup, hüceyrə və orqanlarda yaşa bağlı degenerasiya ilə bağlı üçillik araşdırma aparıb.

    Araşdırmanın nəticələrinə görə, gündə bir qram Omeqa-3 vitamini qəbul edən şəxslərin bioloji yaşlanma sürəti, bu vitamini qəbul etməyənlərə nisbətən dörd aya qədər daha yavaş olub.

    Elm adamları həmçinin bildiriblər ki, D vitamini ilə yanaşı müntəzəm olaraq idman edən, xüsusilə həftədə ən azı üç dəfə 30 dəqiqə fiziki fəaliyyət göstərən insanlarda daha böyük faydalar müşahidə olunub.

    Tədqiqatçılar Omeqa-3 baxımından zəngin qidalanmanın aşağıdakı sağlamlıq faydaları ilə əlaqəli olduğunu qeyd ediblər:

    • İltihablanmanın azalması,
    • Oynaq sağlamlığının yaxşılaşması,
    • Ürək-damar xəstəlikləri riskinin azalması,
    • Xərçəng və demans (ağıl zəifliyi) riskinin aşağı olması.
    #Bunu bilirsinizmi?
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link

    Oxşar Xəbərər

    Tarixi dəyişən 10 qadın alim: Elmin zirvəsindəki qəhrəmanlar

    24 May 2026 03:00

    Pişiklərin gözünə baxmaq doğrudanmı təhlükəlidir?

    17 May 2026 03:00

    Özünüzü yoxlayın, bu əlamətlər sizdə varsa,Siz gizli ...

    6 May 2026 03:00

    Artıq duz istifadəsi hansı riskləri artırır?

    26 Aprel 2026 20:03

    Sosial əlaqə yox, onun qavranılması önəmlidir

    2 Aprel 2026 12:49

    İnsan bədəni haqqında heyrətamiz faktlar: Ürək döyüntüsündən yaddaşın həcminə qədər

    29 Mart 2026 15:00

    İnsan bədəninin bilinməyən sirləri: Burnun qoxu yaddaşından yuxu müəmmasına qədər

    22 Mart 2026 10:00

    Reklam nədir və necə yaranıb? Qısa tarixi icmal

    1 Fevral 2026 17:01

    Dünya niyə düşündüyümüzdən daha sürətlə isinir?

    15 Yanvar 2026 12:54

    Qucaqlamaq stressi niyə azaldır?

    30 Dekabr 2025 11:49

    Qış tətilinin ekran qarşısında keçirilməsi uşaqlarda psixoloji və fiziki problemləri artırır

    25 Dekabr 2025 11:55

    Z nəsli dünyanı “qorxuducu bir yer” kimi görür

    16 Dekabr 2025 11:28
    XƏBƏR LENTİ

    ABŞ İranın Dünya Çempionatı biletlərini əlindən aldı?

    Avropadan İsrailə hüquqi zərbə: İtaliyadan sonra Fransa da Ben-Qvir barəsində istintaq başlatdı

    Azərbaycanın Yaxın Şərqdə enerji diplomatiyasının yeni istiqamətləri formalaşdırılır - Rufiz Hafizoğlu

    Ukrayna ilə Aİ arasında yeni fikir ayrılığı yaranıb

    İran məsələsində İsrail ilə maraqlarımız fərqlidir - Vens

    Azərbaycan vətəndaşlarına münaqişə zonalarından uzaq durmaq çağırışı edib

    Şimali Koreya qlobal böhranlardan necə qazandı? Pxenyanın gözlənilməz iqtisadi yüksəlişinin pərdəarxası

    Almaniya və Fransa ortaq döyüş təyyarəsi layihəsini dayandırdı

    Ceyhun Bayramov Yaponiyaya getdi

    Böyük Britaniyada rəqəmsal inqilab: NHS 505 min əməkdaşı üçün "Microsoft 365 Copilot" sistemini tətbiq edir

    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    © 2026 Azervoice.
    • Əlaqə
    • Haqqımızda
    • İstifadə şərtləri
    • Məxfilik siyasəti
    • Xəbər lenti

    Axtarış üçün yuxarıya yazın və Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsini sıxın.