Close Menu
AzerVoice Logo
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube

    AzerVoice

    • Baş xəbər
    • Xəbər lenti
    • Siyasət
    • Türk Dövlətləri
    • Digər Dövlətlər
      • Şimali Afrika
      • Yaxın Şərq
    • Təhlil
    • İran Müharibəsi
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    AzerVoice
    Voice of Azerbaijan / Maraqlı faktlar
    Maraqlı faktlar

    Yumurta yemək ölüm riskini azaldır

    2 Mart 2025 13:30
    Facebook Twitter Pinterest Copy Link Telegram LinkedIn Tumblr Email
    Yumurta yemək ölüm riskini azaldır
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Bakı,AzerVoice

    Yeni bir araşdırmaya görə, müntəzəm yumurta istehlakı yaşlı insanlar arasında ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskinin azalması ilə əlaqələndirilə bilər.

    Avstraliyadakı Monash Universitetindən olan tədqiqatçılar 70 yaş və yuxarı 8,700-dən çox yetkin şəxsi izləyiblər. Həftədə bir ilə altı yumurta yediklərini bildirənlər, ayda iki dəfə və ya daha az yumurta yeyənlərlə müqayisədə ümumi ölüm riskinin 15% daha aşağı olduğunu göstərib.

    Bu şəxslərdə ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riski 29% daha az olub.

    "Nəticələrimiz həftədə altıya qədər yumurta istehlakının yaşlı insanlarda ümumi ölüm və ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskini azalda biləcəyini göstərir. Bu tapıntılar yaşlı insanlar üçün sübuta əsaslanan qidalanma təlimatlarının hazırlanmasında faydalı ola bilər",- deyə Monash Universitetində epidemiologiya və profilaktik tibb üzrə müəllim olan Holli Vild bildirib.

    Vild, yumurtanın protein, B vitaminləri, folat, doymamış yağ turşuları, yağda həll olan vitaminlər (E, D, A və K), xolin və müxtəlif minerallar daxil olmaqla, mühüm qida maddələrinin mənbəyi olduğunu qeyd edib.

    Bununla belə, yumurta istehlakı uzun müddət yüksək xolesterolu olan insanlar üçün narahatlıq doğurub, çünki bu, qan damarlarının tıxanmasına və ürək problemləri və ya insult riskinin artmasına səbəb ola bilər. Bu səbəbdən tədqiqat qrupu klinik olaraq aşkarlanmış yüksək xolesterolu (dislipidemiya) olan insanlar üzərində əlavə araşdırma aparıb.

    "Dislipidemiyası olan və həftədə bir yumurta yeyən iştirakçıların ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riski nadir hallarda və ya heç yumurta yeməyən həmkarları ilə müqayisədə 27% daha aşağı olub. Bu, dislipidemiyanın mövcudluğunun yumurta istehlakı ilə əlaqəli riski dəyişmədiyini göstərir",- deyə Vild bildirib.

    Yumurtanın təhlükəsiz istehlakı ilə bağlı ölkələr arasında tövsiyələr fərqli olsa da, Amerika Ürək Assosiasiyası 2020-ci ildə dərc etdiyi icmalda sağlam şəxslərin həftədə yeddi yumurtanı təhlükəsiz şəkildə yeyə biləcəyini bildirib.

    #Bunu bilirsinizmi?
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link

    Oxşar Xəbərər

    Tarixi dəyişən 10 qadın alim: Elmin zirvəsindəki qəhrəmanlar

    24 May 2026 03:00

    Pişiklərin gözünə baxmaq doğrudanmı təhlükəlidir?

    17 May 2026 03:00

    Özünüzü yoxlayın, bu əlamətlər sizdə varsa,Siz gizli ...

    6 May 2026 03:00

    Artıq duz istifadəsi hansı riskləri artırır?

    26 Aprel 2026 20:03

    Sosial əlaqə yox, onun qavranılması önəmlidir

    2 Aprel 2026 12:49

    İnsan bədəni haqqında heyrətamiz faktlar: Ürək döyüntüsündən yaddaşın həcminə qədər

    29 Mart 2026 15:00

    İnsan bədəninin bilinməyən sirləri: Burnun qoxu yaddaşından yuxu müəmmasına qədər

    22 Mart 2026 10:00

    Reklam nədir və necə yaranıb? Qısa tarixi icmal

    1 Fevral 2026 17:01

    Dünya niyə düşündüyümüzdən daha sürətlə isinir?

    15 Yanvar 2026 12:54

    Qucaqlamaq stressi niyə azaldır?

    30 Dekabr 2025 11:49

    Qış tətilinin ekran qarşısında keçirilməsi uşaqlarda psixoloji və fiziki problemləri artırır

    25 Dekabr 2025 11:55

    Z nəsli dünyanı “qorxuducu bir yer” kimi görür

    16 Dekabr 2025 11:28
    XƏBƏR LENTİ

    Niyə Pentaqon Alibabaya qarşı sanksiya tətbiq edir?

    Hizbullahdan Livana çağırış: İranla münasibətlər yenidən nəzərdən keçirilməlidir

    Türkiyə artıq başqalarının yazdığı ssenaridə rol oynamır - Ərdoğan

    ABŞ İranın Dünya Çempionatı biletlərini əlindən aldı?

    Avropadan İsrailə hüquqi zərbə: İtaliyadan sonra Fransa da Ben-Qvir barəsində istintaq başlatdı

    Azərbaycanın Yaxın Şərqdə enerji diplomatiyasının yeni istiqamətləri formalaşdırılır - Rufiz Hafizoğlu

    Ukrayna ilə Aİ arasında yeni fikir ayrılığı yaranıb

    İran məsələsində İsrail ilə maraqlarımız fərqlidir - Vens

    Azərbaycan vətəndaşlarına münaqişə zonalarından uzaq durmaq çağırışı edib

    Şimali Koreya qlobal böhranlardan necə qazandı? Pxenyanın gözlənilməz iqtisadi yüksəlişinin pərdəarxası

    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    © 2026 Azervoice.
    • Əlaqə
    • Haqqımızda
    • İstifadə şərtləri
    • Məxfilik siyasəti
    • Xəbər lenti

    Axtarış üçün yuxarıya yazın və Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsini sıxın.