Close Menu
AzerVoice Logo
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube

    AzerVoice

    • Baş xəbər
    • Xəbər lenti
    • Siyasət
    • Türk Dövlətləri
    • Digər Dövlətlər
      • Şimali Afrika
      • Yaxın Şərq
    • Təhlil
    • İran Müharibəsi
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    AzerVoice
    Voice of Azerbaijan / Maraqlı faktlar
    Maraqlı faktlar

    Gündə üç fincan qəhvə insanın ömrünü iki il uzada bilər

    11 Dekabr 2024 14:00
    Facebook Twitter Pinterest Copy Link Telegram LinkedIn Tumblr Email
    Gündə üç fincan qəhvə insanın ömrünü iki il uzada bilər
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Bakı,AzerVoice

    Portuqaliyanın Koimbra Universitetinin tədqiqatı Avropa, Amerika, Avstraliya və Asiyadakı iştirakçıların iştirak etdiyi əvvəlki 85 araşdırmanı araşdıraraq qəhvənin ölüm nisbətləri və sağlamlıq göstəriciləri ilə əlaqəsini təhlil edib.

    Tədqiqatlar göstərir ki, gündə təxminən üç fincan qəhvə içmək orta hesabla insanın ömrünü 1,84 il uzadır.

    Digər tərəfdən, araşdırmada bir çox araşdırma araşdırıldığından, istehlak edilən qəhvə növləri, insanların demoqrafik xüsusiyyətləri və iş müddəti kimi bir çox dəyişən var. Faydalar fərdlər arasında fərqli ola bilsə də, yalnız qəhvə ilə bağlı olma ehtimalı azdır.

    Bununla belə, bu tədqiqatlar qəhvə içmək və sağlamlıq vəziyyətinin yaxşılaşması arasında kiçik, lakin nəzərə çarpan bir əlaqə olduğunu qeyd edib.

    Qəhvə içməyin təsirlərini daha yaxşı təhlil etmək üçün tədqiqatçılar iltihablı xəstəliklər və maddələr mübadiləsi sürəti kimi sağlamlıq göstəricilərini, həmçinin insanların siqaret çəkməsi və spirt istehlakı kimi amilləri nəzərə alıblar.

    Onu da qeyd etmək lazımdır ki, tədqiqat böyük beynəlxalq qəhvə şirkətləri tərəfindən dəstəklənən qeyri-kommersiya təşkilatı olan Elmi İnformasiya Qəhvə İnstitutu tərəfindən maliyyələşdirilib.

    Mütəxəssislərin fikrincə, uzun ömür üçün yalnız qəhvə və kofeinin məsuliyyət daşıdığını söyləmək üçün daha çox məlumat lazımdır

    #Bunu bilirsinizmi?
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link

    Oxşar Xəbərər

    Tarixi dəyişən 10 qadın alim: Elmin zirvəsindəki qəhrəmanlar

    24 May 2026 03:00

    Pişiklərin gözünə baxmaq doğrudanmı təhlükəlidir?

    17 May 2026 03:00

    Özünüzü yoxlayın, bu əlamətlər sizdə varsa,Siz gizli ...

    6 May 2026 03:00

    Artıq duz istifadəsi hansı riskləri artırır?

    26 Aprel 2026 20:03

    Sosial əlaqə yox, onun qavranılması önəmlidir

    2 Aprel 2026 12:49

    İnsan bədəni haqqında heyrətamiz faktlar: Ürək döyüntüsündən yaddaşın həcminə qədər

    29 Mart 2026 15:00

    İnsan bədəninin bilinməyən sirləri: Burnun qoxu yaddaşından yuxu müəmmasına qədər

    22 Mart 2026 10:00

    Reklam nədir və necə yaranıb? Qısa tarixi icmal

    1 Fevral 2026 17:01

    Dünya niyə düşündüyümüzdən daha sürətlə isinir?

    15 Yanvar 2026 12:54

    Qucaqlamaq stressi niyə azaldır?

    30 Dekabr 2025 11:49

    Qış tətilinin ekran qarşısında keçirilməsi uşaqlarda psixoloji və fiziki problemləri artırır

    25 Dekabr 2025 11:55

    Z nəsli dünyanı “qorxuducu bir yer” kimi görür

    16 Dekabr 2025 11:28
    XƏBƏR LENTİ

    Nümayişkaranə alış-veriş nədir? İnsanlar ehtiyac üçün, yoxsa başqalarının rəğbəti üçün alış-veriş edir?

    Lev Tolstoy niyə kəndli qiyafəsində monastıra ziyarətə yollanmışdı?

    Bu gün Altıgünlük müharibə başa çatdı

    Hansı qrafik kartı daha yaxşıdır: GeForce RTX 5070 ilə Radeon RX 9070 GRE modellərini 12 AAA oyununda müqayisə edildi

    Tarixdə bu gün - 10 İyun

    Azərbaycan və Litva arasında siyasi məsləhətləşmələr keçirilib

    İranın XİN rəhbəri bildirir ki, ölkə ətrafındakı xarici qüvvələr “davamlı risk” altındadır

    Azərbaycan və Slovakiya gənclər diplomatiyası vasitəsilə parlament əməkdaşlığını gücləndirir - Səfir

    ABŞ enerji rəsmisi boğazda hərəkət artımını vurğulayıb

    ABŞ səhm bazarları Trampın İranla saziş ehtimalına işarə etməsindən sonra qalxıb

    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    © 2026 Azervoice.
    • Əlaqə
    • Haqqımızda
    • İstifadə şərtləri
    • Məxfilik siyasəti
    • Xəbər lenti

    Axtarış üçün yuxarıya yazın və Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsini sıxın.