Close Menu
AzerVoice Logo
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube

    AzerVoice

    • Baş xəbər
    • Xəbər lenti
    • Siyasət
    • Türk Dövlətləri
    • Digər Dövlətlər
      • Şimali Afrika
      • Yaxın Şərq
    • Təhlil
    • İran Müharibəsi
    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    AzerVoice
    Voice of Azerbaijan / Maraqlı faktlar
    Maraqlı faktlar

    Qəhvə içdiyiniz vaxt həyatınıza təsir edə bilər

    19 Yanvar 2025 10:00
    Facebook Twitter Pinterest Copy Link Telegram LinkedIn Tumblr Email
    Qəhvə içdiyiniz vaxt həyatınıza təsir edə bilər
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Bakı,AzerVoice

    Yeni araşdırmaya görə, qəhvə içdiyiniz vaxt vaxtından əvvəl ölüm riskini azalda bilər.

    Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, səhərlər qəhvə içən insanların ürək xəstəliyi riski və ölüm riski gün ərzində qəhvə içənlərə nisbətən daha azdır.

    Araşdırmanın aparıcı müəllifi və Tulane Universitetinin Obezite Araşdırma Mərkəzinin direktoru Dr. Lu Qi, səhər qəhvə içməyin niyə erkən ölüm riskini azaltdığını bilmədiklərini ifadə edib.

    Dr. Qi, tapıntıların digər populyasiyalarda doğru olub-olmadığını görmək üçün daha çox araşdırmaya ehtiyac olduğunu vurğulayıb.

    "İnsanların qəhvə içmə vaxtını dəyişdirməyin potensial təsirlərini görmək üçün klinik sınaqlara ehtiyacımız var",- deyə o bildirib.

    Araşdırmada, iştirakçıların 36 faizinin səhərlər, 14 faizinin isə gün ərzində qəhvə içdiyi müəyyən edilib. Tədqiqatçılar daha sonra iştirakçıları təxminən 10 il izləmiş, ölüm səbəblərini və onların qeydlərini araşdırmışlar.

    Bu müddət ərzində 4295 nəfər həyatını itirib; bunlardan 1268-i ürəklə əlaqəli xəstəliklərlə əlaqəli idi.

    Nəticələrə görə, səhər qəhvə içənlərin ölüm riski qəhvə içməyənlərə nisbətən 16 faiz, ürək xəstəliklərindən ölmə riski isə 31 faiz az olub. Gün ərzində qəhvə içənlərin ölüm nisbətində azalma müşahidə edilməyib.

    Tədqiqat həmçinin səhərlər qəhvə içənlərin daha çox çay və kofeinli qazlı içkilər qəbul etdiyini, lakin gün ərzində qəhvə içənlərə nisbətən daha az qəhvə qəbul etdiyini ortaya çıxarıb.

    #Bunu bilirsinizmi?
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link

    Oxşar Xəbərər

    Tarixi dəyişən 10 qadın alim: Elmin zirvəsindəki qəhrəmanlar

    24 May 2026 03:00

    Pişiklərin gözünə baxmaq doğrudanmı təhlükəlidir?

    17 May 2026 03:00

    Özünüzü yoxlayın, bu əlamətlər sizdə varsa,Siz gizli ...

    6 May 2026 03:00

    Artıq duz istifadəsi hansı riskləri artırır?

    26 Aprel 2026 20:03

    Sosial əlaqə yox, onun qavranılması önəmlidir

    2 Aprel 2026 12:49

    İnsan bədəni haqqında heyrətamiz faktlar: Ürək döyüntüsündən yaddaşın həcminə qədər

    29 Mart 2026 15:00

    İnsan bədəninin bilinməyən sirləri: Burnun qoxu yaddaşından yuxu müəmmasına qədər

    22 Mart 2026 10:00

    Reklam nədir və necə yaranıb? Qısa tarixi icmal

    1 Fevral 2026 17:01

    Dünya niyə düşündüyümüzdən daha sürətlə isinir?

    15 Yanvar 2026 12:54

    Qucaqlamaq stressi niyə azaldır?

    30 Dekabr 2025 11:49

    Qış tətilinin ekran qarşısında keçirilməsi uşaqlarda psixoloji və fiziki problemləri artırır

    25 Dekabr 2025 11:55

    Z nəsli dünyanı “qorxuducu bir yer” kimi görür

    16 Dekabr 2025 11:28
    XƏBƏR LENTİ

    Azərbaycan və Litva arasında siyasi məsləhətləşmələr keçirilib

    İranın XİN rəhbəri bildirir ki, ölkə ətrafındakı xarici qüvvələr “davamlı risk” altındadır

    Azərbaycan və Slovakiya gənclər diplomatiyası vasitəsilə parlament əməkdaşlığını gücləndirir - Səfir

    ABŞ enerji rəsmisi boğazda hərəkət artımını vurğulayıb

    ABŞ səhm bazarları Trampın İranla saziş ehtimalına işarə etməsindən sonra qalxıb

    Çin Yaxın Şərqdə vəziyyəti sakitləşdirmək üçün konkret addımlar atılmasını tələb edib

    1970-ci illərdə itirilmiş suverenlik necə bərpa edilə bilər?

    Cey Di Vens:İranla uzunmüddətli sülh sazişi ABŞ-ın ən yaxşı seçimdir

    İsrail işğal altındakı sakinlərə qarşı altı Qərb ölkəsi tərəfindən tətbiq olunan sanksiyaları qınayıb

    BMT baş katibi bildirir ki, İranda, Livanda və Qəzzada atəşkəs tam şəkildə təmin edilməlidir

    Facebook X (Twitter) Linkedin Youtube
    © 2026 Azervoice.
    • Əlaqə
    • Haqqımızda
    • İstifadə şərtləri
    • Məxfilik siyasəti
    • Xəbər lenti

    Axtarış üçün yuxarıya yazın və Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsini sıxın.